קעקועים לכיסוי צלקות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קעקועים לכיסוי צלקות

קעקועים לכיסוי צלקותצלקת היא רקמה אשר נוצרת במקום שבו העור עובר תהליך של נזק בלתי הפיך ולא מסוגל לחדש את עצמו באופן רגיל. למעשה, בעומק העור, באזור שבו נגרם נזק, נוצרת לה רקמה קשיחה.

חבלות, חתכים עמוקים מאביזרים חדים כמו סכין למשל, ניתוחים כירורגיים, כוויות החל מדרגה 3 והלאה, פצעי בגרות אלו הן הסיבות השכיחות ביותר להופעה של צלקת.

צלקות המופיעות על גבי העור גורמות לאנשים רבים לרצות להעלימן בשיטות שונות, שכן הם חשים כי אותה צלקת פוגעת במראה האסתטי של העור. לרוב אותם אנשים ירצו להעלים את הצלקת כאשר היא מופיעה במקום חשוף כמו עור הפנים, הידיים או הרגליים, אך לאו דווקא. מסתבר שבנוסף לטיפולים הקוסמטיים המסייעים בטשטוש ובהעלמת צלקות כמו טיפולים בלייזר, תכשירי סיליקון מסוגים שונים וחומצות, יש שיעדיפו לבחור בהסתרת הצלקת על ידי קעקוע.

הסתרת צלקת באמצעות קעקועים – חשוב לדעת!

אין כמעט אדם בעולם שלא ״מחזיק״ בצלקת אחת או שתיים אשר משאירה על גופו חותם לגבי אירוע כזה או אחר. ובכן, הסתרת צלקת באמצעות קעקוע, יכולה בהחלט להוות פתרון אסתטי מצוין, אך היא חייבת להתבצע בצורה מקצועית ומדויקת. התאמת הצורה הנכונה, בחירת הצבעים והגוונים לקעקוע – אלו ועוד חשובים להצלחת התהליך.

אז הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון, כאשר נמצאים בתהליך החלטה לגבי קעקוע צלקת באזור כזה או אחר.

הצלקת חייבת להחלים לגמרי

צלקת זקוקה לזמן בכדי להחלים ולכן לפני שמחליטים לכסות צלקת באמצעות קעקוע, תהליך ההחלמה וההגלדה חייב להיות מושלם לגמרי. רוב הצלקות מגלידות תוך 12 חודשים אבל יש גם צלקות שלוקח להן 18 חודשים להגליד לגמרי, זה כבר תלוי במאפיינים שלה כמו סוג הצלקת, העומק שלה, האזור שבו היא מופיעה בגוף, הדרך שבה הגוף מגיב וכדומה. בנוסף, חשוב לזכור כי את הקעקוע ניתן לעשות אך ורק אם מדובר בצלקת קבועה שלא חל בה שינוי בצבע או בצורה בשנה האחרונה.

כאן נכנסים לתמונה תכשירים טבעיים המשלבים חומרים פעילים כמו תכשירים סיליקוניים או שמן המכיל ריכוז גבוה של ויטמין E – אלו מסייעים לצלקת להחלים. גם שתייה מרובה תסייע בחידוש התאים ותעזור לתהליך ההחלמה של העור.

תהליך כואב

סוגים מסוימים של צלקות יגרמו לכאב בעת הקעקוע, שכן מדובר באזור רגיש מאוד.

אין דרך חזרה

ההחלטה לכסות צלק בקעקוע חייבת להתבצע בלב שלם שכן האחוז שתוכלו בשלב מאוחר יותר להסיר את הקעקוע שבחרתם בשיטות כמו לייזר למשל, או לחלופין לכסות אותו בקעקוע אחר נמוכים עד אפסיים. דבר נוסף שכדאי לשקול הוא העובדה שכל קעקוע שתבחרו להסתרה של צלקת, חייב להיות גדול יותר משטח הצלקת עצמה. הגודל תלוי מיקום ובציור שנבחר.

חשוב גם להבין כי העובדה שבחרתם לכסות את האזור הצלקתי עם קעקוע, לא תשפר את המרקם של העור ואף יכולים להיווצר הבדלים או שינויים בתוך האזור המקועקע. הקעקוע ממש לא בא להחליף את הצלקת, אלא לטשטש את האזור הפגוע ולכן אל תצפו שבמבט מקרוב לא ניתן יהיה לראות את הצלקת, הקעקוע בא ״להוריד״ את תשומת הלב מהצלקת.

יחד עם זאת, בכדי שהתהליך יושלם בהצלחה, יש לבחור בסטודיו המתמחה בקעקוע על גבי צלקות. קעקוע על גבי צלקת שונה לחלוטין מקעקוע על גבי עור בריא. במקביל, מקעקע מקצועי אשר התנסה בביצוע הסתרת צלקות יכין אתכם הן לתהליך והן לתוצאה, לכן חשוב לבחור במישהו שיש לכם חיבור טוב איתו, כימיה, מישהו שאתם מרגישים בנוח איתו לשאול אותו שאלות מקצועיות ולהתייעץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן